Річний звіт про діяльність закладу

           Аналіз роботи дошкільного навчального закладу  за 2016-2017 н.р.

Діяльність дошкільного закладу щодо вирішення річних завдань 2016-2017 н.р. можна оцінити позитивно. Її основою стала реалізація державної освітньої політики, Базового компоненту дошкільної освіти в Україні, програми „Дитина”, низки інших нормативних документів. Проблема, що стояла перед колективом – „Ефективність системи науково-методичної роботи, як засіб розвитку педмайстерності педагогів” – стала стрижнем роботи педагогів протягом навчального року. Адже вихователі через самоосвіту опрацювали досягнення науковців, які впроваджували в практику роботи.

Річні завдання:

  • підвищення якості роботи з питань формування у дошкільнят мовленнєвої компетенції за програмою „Дитина”;

  • формування у дошкільнят початків економічного виховання;

  • вдосконалення роботи щодо формування у дошкільнят здоров’я зберігаючої компетентності через формування навичок здорового способу життя над якими працювали педагоги виконано через різноманітні заходи.

Зокрема, проведення педради за темою „Розвиток мовленнєвої компетенції дитини дошкільного віку – основа успішного навчання у школі” розкрила не тільки актуальність мовленнєвої компетенції дошкільника, але й детально познайомила присутніх х особливостями роботи та організації занять з розвитку мовлення. Під час методичного діалогу, як форми роботи педради, вихователі ділилися досвідом по проведенню дослідницько-пошукової діяльності мовленнєвого спрямування, використання інтерактивних методів розвитку мовлення дитини (Сипко С.В.), як проводити роботу в мовленнєвому осередку (Лапоногова Л.Б.). було проведено і презентацію авторських дидактичних ігор мовного характеру (Левченко А.Г. гра „Мемо”); використання фольклору у груп раннього віку – як основа активізації мовлення дитини. Крім того, вихователем-методистом Шептун О.Н. було запропоновано до уваги педагогів ряд рекомендацій.

А проведена тематична перевірка „Роль інноваційних технологій у формуванні мовленнєвої компетенції дошкільнят” (молодша та ясельна групи) визначила, як позитивні зрушення так і існування певних недоліків, на подолання яких розроблено конкретні заходи, що сприяли якості розвитку мовлення дошкільника.

Педрада №3 була присвячена економічній освіті дітей, яка сприяла розумінню педагогами першочергові навчання малят економічним поняттям. Слід наголосити на тому, що у дошкільних групах створено навчально-методичну базу (є примірні конспекти занять, роздрукований демонстраційний матеріал, виготовлені закуплено дидактичні ігри), вихователі Лапоногова Л.Б., Сипко С.В., Вєтрова В.В., Кулеш О.О., Кандиба Т.М., Герасименко Я.А. – продумали і транспортували тематику коректурних таблиць (автора Н.Гавриш) на економічну основу. Педагоги познайомилися з досвідом роботи з даного питання ДНЗ №44.

Працюючи над вдосконаленням здоров’я зберігаючої компетентності дошкільника педколективом було активізовано впровадження в практику роботи не тільки елементів спортивних ігор вправ (футбол, баскетбол, волейбол, катання на санчатах, роликових ковзанах, велосипедах, самокатах), запроваджено таку технологію як глайди (круглі дощечки, розмір – діаметр 30 см х 1 см). Ефективно протягом усього року використовувався спортивний майданчик, ігри на асфальті (як технологія), самомасаж (усі групи), використання елементів кольоротерапії, сендплей тощо.

Формування професіоналізму, креативності та творчого підходу до роботи сприяли такі методичні заходи, як круглий стіл „Розвиток мовленнєвої компетенції дошкільника”, епізодичний семінар-практикум „Економічне виховання дошкільнят – вимога часу чи реальність”, консультації для педагогів, які розкривали методичні аспекти організації роботи з дошкільниками (дослідницько-пошукова діяльність, розвиток дитячого мислення, розвиток дитячої творчості, планування роботи, розвиток мовлення дитини, фізичне виховання дошкільника).

Колективні перегляди практичної роботи продемонстрували якість педагогічної діяльності, рівень розвитку професіоналізму., в яких взяли участь всі медпрацівники закладу. Відкриті заняття охоплювали всі лінії розвитку, але особлива увага приділена національно-патріотичному вихованню, дослідницько0пошуковій діяльності, пріоритетному напрямку роботи закладу.

Приємно відзначити ріст рівня професіоналізму таких педагогів, як Сипко С.В., Кулеш О.О., Герасименко Я.А., Вєтрової В.В.

Інструктивно-методичні наради та наради при завідувачі забезпечили обговорення та ознайомлення з нормативними документами, які регламентують організацію навчально-виховної роботи в ДНЗ, проведення патріотичного виховання, виховання культури мислення дошкільнят та підвищення рухової активності дошкільника (відповідно до річного плану роботи закладу).

Заходи по фізкультурно-оздоровчій роботі, з безпеки життєдіяльності дошкільника, просвітницькій роботі з батьками знайшли своє місце у діяльності закладу і протягом навчального року виконано.

Аналіз контрольно-аналітичної діяльності з боку завідувача та вихователя-методиста за організацію і проведенням педпроцесу показав, що педагоги закладу належне місце відводять використанню інноваційних технологій (навчання розливального читання за методикою Л.Шелестової, впровадження коректурних таблиць Н.Гавриш, використання піктограм, друдлів, дозованого бігу, колового тренування, елементів кольоротерапії, ігор з піском (сендплей), читання за методикою М.Зайцева, методики К.Орфа та І.Стеценка „Логіка світу”) дали позитивні результати у засвоєнні дітьми програмового матеріалу.

Вхід на сайт
Календар
«  Июнь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0